Pogacele cu slanina afumata


Reteta de lEnyedi Sandor

Se taie 100-150 gr. de slanina afumata bucatele/cubulete nu prea mici
Se face un aluat din 400 gr. faina, 200 g smantana (eu am pus iaurt gras), o lingurita cu varf de sare, 100 g untura (sau margarina, unt...), bucatelele de slanina, un plic de praf de copt si un ou, adaugandu-se la nevoie faina sau smantana pana iese un aluat prelucrabil
Se intinde imediat cu o "merdenea" la grosimea de cca 1 cm, se portioneaza cu un paharel pentru tuica.
Se pune pe tava tapetata cu hartie de copt sau una unsa cu  grasime, eu le-am pus pe folii de copt neaderente
Se ung cu un ou batut, se poate condimenta suplimentar (eu am folosit la jumatate piper macinat, la cealalta doar sare mai dura)
cuptor preincalzit la 180 gr. 25-30 minute sau pana devin aurii.

Se pot consuma imediat, dar inexplicabil pentru mine, a doua zi erau muuult mai gustoase!

Reteta simpla, nu se poate gresi fundamental! Rezultat garantat!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu