Reteta din “resturi” de la masa de Craciun




Reteta de lEnyedi Sandor
Ca la mai toata lumea si mie mi-au ramas “resturi” de la masa de Craciun, de aceasta data cotlet de manzat la cuptor….Schmuzig cum is, nici prin gand nu mi-a trecut sa-l donez lu’ domnu caine, desi el este membru cu drepturi depline al familiei..:)
Asa ca:
- Am taiat carnea felii de cca 1 tzenti, in ulei de masline am “sticlat” o jumate de ceapa si 4 catei de usturoi. taiati marunt,, am fript cateva minute carnea pe ambele parti, am condimentat cu sare, piper si boia, am pus un pahar mare de vin alb demise si am lasat sa scada alte cateva minute
- Am scos feliile de carne, in sosul ramas am pus o lingura mare de sos de rosii, o lingurita de gem de caise (se poate pune si zahar brun sau miere), inca o jumate de pahar de vin, am fiert putin sa se “grijeasca” gusturile si am ingrosat cu agent de ingrosare, ca mi-a fost cam lene sa o fac cu faina….. Trebuia cand a fost gata sa bag mixerul, dar lenea de sarbatori e stapan mare, asa ca l-am lasat asa…
- Am servit feliile acoperite cu sos tot cu ceva ramas de ieri….cu salata simpla de cartofi, desi parca cerea cartofi cu maioneza , dar vezi mai sus… 
Simplu, rapid si gustos!

Sarbatori fericite in continuare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu