Galuste pufoase de gris


Reteta de lEnyedi Sandor
Dupa ce de nenumarate ori mi-au iesit galustele de gris"beton" cum zice poporul, am facut o combinatie intre cateva retete ratate si...mi-au iesit in sfarsit OK, pufoase cum trebe....aproape ca ale bunicii....

pt. 4-5 galuste medii-mari
- 1 ou se bate pana devine aproape spuma, 4 linguri "retezate" de gris, putina sare, cam o "nuca" de untura se omogenizeaza, se pune la frigo pt. cel putin o ora (eu am pus si niste patrunjel) Dupa ce se scoate din frigider NU SE MAI AMESTECA compozitia
- intr-o oala mai mare se pune la fiert apa cu putina sare si 1 lingura de ulei, cand da in clocot se reduce focul si se raceste putin apa cu o juma'de cana de apa rece
- se formateaza galustele cu o lingura, inainte de fiecare formatare lingura se tine o clipa in apa care fierbe
- dupa ce se ridica la suprafata se mai fierb 3 minute, dupa care se inchide focul, se acopera oala cu un capac si se lasa in pace vreo 20 minute
- inainte de servire se mai da la fiert putin cu supa....
(ceeace pare "murdarie" in farfurie este de fapt chili peruan deshidratat...) :)

PS. Am facut in doua randuri, mi-au iesit la fel, deci nu a fost o intamplare ;)

Cu drag,
Sandor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu