Ardei umpluti


Reteta de la Georgiana Grigorescu

Ingrediente:

10 ardei
500 g carne curcan
300 g carne porc
50 g orez
3-4 cepe
2-3 morcovi
3-4 cartofi
3-4 linguri pasta rosii
sare,piper,boia dulce,cimbru verde, patrunjel verde

Mod de preparare:

Spalam bine ardeii si ii curatim de seminte.Eu am avut 12 ardei dar 4 dintre ei au fost micuti. Tocam o ceapa mai mare si o punem la inmuiat pe foc cu foarte putin ulei.Adaugam putina apa si lasam sa fiarba pana scade.Adaugam pe foc si orezul spalat bine si mai adaugam putina apa.Lasam sa fiarba pana scade apa.
In vasul in care vom aseza ardeii punem 2-3 cepe tocate si 2-3 morcovi taiati rondele.Adaugam putina apa si eventual putin ulei.Eu nu am mai pus ulei pentru ca nu mancam prea gras.Lasam sa fiarba pana se inmoaie putin legumele.
Amestecam carnea tocata cu ceapa si orezul de pe foc, adaugam sare,piper,boia dulce, cimbru si patrunjel verde.
Umplem ardeii cu amestecul de carne, ii asezam in vasul in care am inmuiat ceapa si morcovii, punem 3-4 linguri pasta de rosii , umplem vasul cu apa si introducem la cuptor.Eu las vasul la cuptor la foc mic cateva ore.Intre timp adaugam si cartofii taiati cuburi.Sunt gata cand a scazut sosul la jumatate, legumele sunt fierte si ardeii rumeniti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu