”Triunghiuladă” cu cocos


Reteta de la Rita Ilies
  Ingrediente pentru foi:
500 g biscuiți populari/economic
250 ml lapte de soia ( se poate înlocui cu lapte de vacă )
100 g zahăr brun
50 g unt de cocos ( se poate înlocui cu margarina vegetală nehidrogenată )
5 linguri cu pudră de roșcove sau 4 linguri cu cacao

   Ingrediente pentru umplutura de cocos:
250 g nucă de cocos
70 g zahăr pudră
150 g unt de cocos ( se poate înlocui cu margarină vegetală nehidrogenată )
coaja rasă de la un grapefruit
o păstaie de vanilie su zahăr vanilinat

   Cu siguranță mulți dintre voi ați pregătit măcar o dată salam de biscuiți, deci, vă va fi foarte ușor să pregătiți foile.
   Să vă reamintesc totuși. :)
   Am rupt biscuiții lăsând și bucățele mai mari pentru a obține o foaie cu un aspect frumos. Am încălzit ușor laptele împreună cu zahărul și untul de cocos, apoi l-am turnat peste biscuiții sfărâmați. Am presărat pudra de roșcove, apoi am amestecat cu o lingură din lemn până am omogenizat compoziția. Am împărțit-o în două și am întins-o uniform pe o bucată de folie alimentară.
   Pentru umplutura am păstrat untul de cocos în stare mai solidă, și l-am amestecat cu toate ingredientele de mai sus. Am obținut o cremă tartinabilă minunată pe care am împărțit-o la rândul ei și am așezat-o peste foile din biscuiți.
Am început să rulez ușor până când am obținut un baton învelit în folie. Folia alimentară ne ajută în primul rând să rulăm fără probleme desertul, apoi ea rămâne ca înveliș al ruladei.
   Înainte de a fi tăiată, rulada trebuie să stea la rece ce puțin o oră. La noi, n-a rezistat prea mult, pentru că după 15 minute a intrat Dăniloiu pe ușă, punându-și nasul în funcțiune. A mers direct la țintă, deci, vă imaginați continuarea... :)))

Mai multe retete de la Rita gasiti pe blogul ei Culinary Rainbows

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu