Steak de porc cu sos vierge


Reteta de la Rita Ilies
  Ingrediente pentru steak:
600 g mușchiuleț de porc
un cubuleț de un
un fir de cimbru
sare de mare și piper

   Am condimentat carnea cu sare și piper și am rumenit-o pe ambele părți în tigaia grill.
   Am scos-o într-o altă tigaie, de această dată una obișnuită din teflon, am adăugat untul și cimbrul și am gătit-o aproximativ 7 minute.
   Când carnea s-a pătruns am oprit focul și am acoperit tigaia cu un capac.

   Ingrediente pentru sosul vierge:
300 g roșii cherry
o mână de arpagic roșu
o mână de măsline kalamata fără sâmburi
3 căței de usturoi
câteva frunze de busuioc proaspăt
două linguri cu zeamă de lămâie
4 linguri cu ulei de măsline
sare de mare ( sau himalaya )

   În timp ce s-a gătit carnea, am pus arpagicul împreună cu uleiul de măsline într-o tigaie. Imediat ( arpagicul nu trebuie prăjit ) am adăugat și roșiile cherry tăiate pe jumătate, măslinele, sarea și piperul. Le-am tras la tigaie preț de 2-3 minute, apoi am adăugat usturoiul pisat și busuiocul mărunțit. Am stins cu zeama de lămâie.
   Am așezat totul pe 3 farfurii și am servit ca atare.

   Dacă aveți un vin bun, roșu, nu ezitați să-l serviți alături. Vă va încânta cu siguranță!
   Nu-i așa că vă tentează? :)
   Poftă bună!

Mai multe retete de la Rita gasiti pe blogul ei Culinary Rainbows

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu