Tartă cu brânză de vaci și broccoli



Reteta de la Rita Ilies

Ingrediente pentru aluat:
250 g făină albă
60 g unt tare
lapte rece cât ia
sare

   Ingrediente pentru topping:
200 g brânză de vaci
două linguri cu griș
două linguri cu iaurt gras sau smântână
o linguriță chimen
7-8 buchețele de broccoli congelat ( poate fi și proaspăt, dar trebuie fiert în prealabil )
o lingură cu vârf cu pesmet
sare și piper

   Aluatul l-am pregătit pe planșa de lucru. Am cernut făina și am început s-o frământ împreună cu untul și sarea adăugând treptat câte un pic de lapte rece.  Am întins un blat rotund pe care l-am mutat apoi în tavă, pe hârtia de copt.


   Brânza de vaci am omogenizat-o împreună cu iaurtul și grișul. Am potrivit de sare și i-am dat o savoare aparte adăugând chimenul.
   Am pus crema de brânză în mijlocul foii de aluat și am așezat deasupra buchețelele de broccoli. Am mai presărat puțină sare și puțin piper, pesmetul, apoi am aranjat marginile tartei.
   În cuptorul încins am copt tarta 15 de minute la 200 de grade.
   N-a apucat să se răcească prea bine. Izul savuros de unt, emanat în timpul coacerii m-a făcut să-mi pierd răbdarea. :)
   Poftă bună!

Mai multe retete  delicioase de la Rita gasiti pe blogul ei Culinary Rainbows

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu