Starter cu ciuperci de padure si chimen negru


Reteta de la Rita Ilies
  Ingrediente:
un pachet de foi pentru plăcintă
100 g unt
400 g hribi
5 roșii cherry
o mână de arpagic roșu
3 ouă
150 ml iaurt
150 ml vin alb demidulce
sare și piper
chimen negru

   Am sotat ciupercile și arpagicul în 50 g din untul pregătit. Am adăugat roșiile și am potrivit gustul cu sare și piper.
   Am încins cuptorul la 160 de grade.
   Din foile de plăcintă pe care le-am tăiat în 9 pătrate egale am folosit câte 4-5 pentru fiecare coșuleț. Le-am așezat în tavă și le-am umplut cu hribile sotate.
   Untul rămas l-am omogenizat împreună cu ouăle și vinul. Am adăugat și iaurtul, puțină sare, apoi am umplut coșulețele. Am presărat chimen și le-am copt la 160 de grade timp de 15 minute.
   Umplutura poate varia în funcție de preferințe. Puteți folosi carne tocată, brânzeturi sau chiar bacon și ouă întregi, astfel fiind excelente chiar și pentru micul dejun.
   Sunt tentante, nu-i așa? :)
   Poftă bună!
Mai multe retete de la Rita gasiti pe blogul ei Culinary Rainbows

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu