Tartine rustice cu salata de icre


Reteta de la Rita Ilies

  Ingrediente:
150 g icre de crap
450 ml ulei de floarea soarelui
3 felii de pâine ( fără coajă ) înmuiate în lapte
o lingură cu apă minerală
o ceapă potrivită
o lingură cu zeamă de lămâie

   Într-un castron am pus icrele și am început să le mixez la viteză mică. Am adăugat un strop de lămâie și jumătate din cantitatea de ulei, câte puțin.
   Am stors bine pâinea înmuiată în lapte și am presărat miezul peste icre. Am continuat să mixez, adăugând apa minerală și treptat restul de ulei.
   Ceapa am dat-o pe răzătoarea mică și am strecurat zeama amăruie, astfel obțind o salată cu o textură aerată și un gust fin. Am adăugat-o la final și am încorporat-o cu o spatulă.
   Am pus salata la frigider pentru aproximativ o oră pentru a-și îmbina aromele, apoi am servit-o pe pâine prăjită.
   Deși multe persoane evită să le pregătească, icrele chiar nu sunt pretențioase, deci vă recomand să le pregătiți acasă de fiecare dată când vă e poftă. :)
 
   Pont 1 - pâinea se poate înlocui cu griș fiert și răcit
   Pont 2 - este foarte important ca înainte de a folosi icre proaspete, să le amestecăm cu sare și să le păstrăm la frigider minim 2-3 zile
   Pont 3 - icrele tăiate se pot repara cu puțină zeamă de lămâie, apă foarte rece sau cu o lingură de icre păstrată pentru orice eventualitate

   Poftă bună!
Mai multe retete de la Rita gasiti pe blogul ei Culinary Rainbows

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu