Rulada aperitiv cu crema de branza


Reteta de la Georgiana Grigorescu
Ingrediente:
Blat:

3 oua
3 linguri ulei
3 linguri faina
2 linguri rase smantana
1 lingurita praf de copt
4 linguri cascaval ras
o lingura boia dulce
sare
Crema de branza:
350 g branza proaspata de vaca
80 g unt
200 g smantana
ardei rosu,masline,sunca
Mod de preparare:
Pentru inceput facem crema de branza.Am avut branza de vaca proaspata,mai moale pe care am mixat-o putin cu untul moale si apoi am adaugat smantana mixand in continuare pana am obtinut o crema fina.Am introdus crema la rece.

Pentru blat am mixat galbenusurile cu sarea si uleiul,am adaugat smantana,cascavalul si faina amestecata cu praful de copt,iar la final albusurile batute spuma.Am pus si o lingura de boia dulce .Am turnat compozitia intr-o tava in care am pus hartie de copt si am introdus-o in cuptorul incins pentru 20-25 de minute.

Am rasturnat blatul copt pe un prosop umed si am rulat blatul impreuna cu prosopul.Am lasat blatul sa se raceasca, apoi l-am desfacut am pus maslinele maruntite,ardeiul rosu si sunca presata tocate marunt,crema de branza si am rulat din nou.

Am invelit rulada in folie si am pus-o la rece pana am servit-o.Minunata.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu