Prajitura cu caramel, nuci si dovleac


Reteta de la Margareta Cismasiu
Fiind ultima luna de toamna,am dorit sa aduc in bucatatiile noastre ultimele fructe ale toamnei cu parfumul si aroma lor.Astfel,in cutia misterioasa am pus: oua,ciocolata,smantana,fructe de toamna:mere,pere,gutui,dovleac,nuci,castane,lapte,branza,iar ca vedeta,am ales caramelul.
Initial am vrut sa pregatesc cu totul altceva,dar a iesit aceasta minunata prajitura cu o crema fina de dovleac cu mascarpone,si frisca.Si pentru ca mie imi plac contrastele,am adaugat in crema nuci caramelizate,tocate grosier.Peste blatul pufos cu cacao am facut o glazura de caramel peste care am adaugat cateva nuci.
Intr-un cuvant,a iesit o prajitura deosebit de fina,aromata si gustoasa.O recomand cu caldura.
Mai multe retete delicioase de la Margareta gasiti  pe blogul ei Retete cu Margareta Cismasiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu