Inghetata de banane



Reteta de la Margareta Cismasiu

Desertul perfect pe canicula asta,nu poate fi decat inghetata. Dulce,aromata si rece este minunata in aceste zile de foc. N-am dat drumul la aragaz deloc si am facut-o din doar doua ingrediente. Rapid,comod si usor.
Dupa cum ii spune si numele,ingredientul vedeta este banana.Sa aflam si al doilea ingredient...

Ingrediente:
5-6 banane, 1 l smantana pentru frisca

Mod de preparare:
Se aleg banane coapte foarte bine sau ,daca sunt mai verzi, se lasa cateva zile sa se mai coaca. Bananele se curata de coaja si se paseaza cu blenderul. Smantana pentru frisca se mixeaza bine. Cand incepe sa se intareasca,se adauga piureul de banane. Se mixeaza in continuare pana frisca e batuta, iar compozitia omogena. Se toarna totul intr-o caserola si se da la congelator. Se amesteca din cand in cand,pentru a se evita formarea cristalelor de gheata.
Dupa cum ati observat,nu am pomenit nimic despre zahar sau indulcitor. Bananele fiind foarte coapte,au fost suficient de dulci. Am folosit smantana Meegle,care si ea e indulcita,deci nu am mai avut nevoie de zahar. Cine doreste,poate sa mai adauge la compozitie zahar. Eu as recomanda miere.
E delicioasa servita cu ciocolata.

 
Mai multe retete delicioase de la Margareta gasiti  pe blogul ei Retete cu Margareta Cismasiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu