Tarta cu spanac si carnaciori





Reteta de la Georgiana Grigorescu
Ingrediente:

o bucata aluat congelat cca 200 g
o mana buna de spanac cca300 g
o bucata de branza cca 100 g
2 linguri pesmet
4 oua
3 fire ceapa verde
un cub de unt cca 10 g
3 carnaciori medii
sare, piper, boia

Mod de preparare:
Am tocat ceapa verde si am pus-o pe foc intr-o tigaie impreuna cu untul.Dupa ce am spalat bine spanacul , l-am oparit , apoi l-am tocat marunt si l-am pus in tigaie peste ceapa.Am lasat pe foc cca 15 minute .
Branza am dat-o pe razatoarea mica si am amestecat-o cu 3 oua batute.Carnaciorii i-am taiat felii.Am amestecat ouale cu branza , ceapa si spanacul ,cele 2 linguri de pesmet si bucatelele de carnaciori.
Am uns un vas cu unt, am asezat bucata de aluat decongelata , am intepat-o cu furculiata din loc in loc , apoi am pus umplutura.Deasupra am asezat felii de carnaciori si fasii de aluat si am uns cu ou.
Am introdus in cuptorul preincalzit pana s-a rumenit, aproximativ 40 minute.
Este delicioasa si calda si rece.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu