Tiramisu fara oua, cu ricotta


Reteta de la Raluca Balogh

Nu e un tiramisu original dar e un desert super rapid in caz ca sunteti pe fuga si doriti un dulce rapid.
Ingrediente: 400 g piscoturi
250 ml smantana pentru frisca
250 g ricotta
4 lg zahar pudra vanilat
cafea tare pt insiropat piscoturile

Smantana pentru frisca se bate bat impreuna cu zaharul apoi se adauga ricotta si se mai mixeaza cat sa se omogenizeze.
Eu am facut niste mici tiramisu, dar voi puteti pune pe un platou cate un rand de piscoturi insiropate(nu prea mult pt ca se vor absorbi din umezeala cremei)apoi un strat de crema,din nou piscoturi apoi iar crema pana terminam cu piscoturile.Ultimul strat va fi de crema.La servire se cerne deasupra cacao,eu am pus si zmeurica:).
Pofta buna!

Un comentariu:

  1. si mama mea face tiramisu in acest mod, dar cu mascarpone si frisca (smantana+zahar pudra) din cauza sotului meu care e alergic la prajiturile cu ou.

    RăspundețiȘtergere