CIOCOLATA CALDA CU ARDEI IUTE SI SCORTISOARA


Retetea de la Flory Avram  

Ingrediente:

100 g ciocolata amaruie
60 g zahar
35 g cacao
25 g amidon
un varf de lingurita ardei iute praf
1/2 lingurita scortisoara pudra

Pentru o portie folosim 3 lingurite de amestec la 100/125 ml lapte.

Ciocolata impreuna cu zaharul le punem in blender si mixam in mai multe secvente pana cand ciocolata se marunteste.Nu mixati prea mult deoarece ciocolata se supraincalzeste si se inmoaie.Adaugam in bol si cacaua,amidonul,scortisoara si ardeiul iute praf .Amestecam bine astfel incat ingredientele sa se distribuie in mod uniform.
Eu am preparat doua portii din 6 lingurite de amestec si 250 ml de lapte pentru ca am vrut o consistenta mai putin densa.Am amestecat preparatul cu laptele apoi am pus pe foc si am lasat pana a dat un clocot doua.Daca vreti sa obtineti o ciocolata cremoasa puneti doar 100 ml de lapte pentru o portie si fierbeti pana are consistenta dorita.
Servim calda,pofta buna!

Mai multe retete delicioase de al Flory gasiti pe blogul Retete fel de fel. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu