Pogacelele Imparatesei

Reteta de lEnyedi Sandor  
Am vazut o reteta care mi-a placut, asa ca musai l-am si preparat rapid...

Pogacelele Imparatesei
- 500 gr. carne tocata
- 500 gr. cartofi fierti razaliti "mare"
- 50 gr. kaizer taiati cubulete mici
- 2-3 castraveti in otet, razuiti fin
- o ceapa galbena mare, taiata marunt
- sare, piper, boia
se amesteca bine cu mana intru-un vas

- 2 oua
- 100 ml lapte
se bate bine si se adauga la compozitia cu carne
se continua amestecarea adaugan faina pana devine de consistenta chiteleleor, se 'modeleaza" cu mana uda bile care se aplatizeaza si se duriga in faina.

Intr-o tava unsa cu ulei (eu fiind mai lenes, am folosit hartie de copt) se pun "chiftelutele", se vopsesc cu ulei (sau se pulverizeaza), se pun la cuptorul preincalzit la 160 gr.C pentru 35-40 minute.

Acompaniaza perfect orice salata, dar se poate servi si cu sos de rosii/prune uscate/afine, mere/etc si pireu de cartofi.

Cu drag,
Sandor



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu