Somon la tigaie cu patrunjel in unt topit


Reteta de lEnyedi Sandor

Azi, din lipsa de idei am facut somon la tigaie cu legume, dar nu m-am abtinut sa schmb cate ceva din retetele consacrate...

Fileurile le-am condimentat pescareste-ardeleneste, cu sare, piper negru si fulgi de usturoi macinat, le-am lasat in pace vreo'juma'de ora..
Am incins niste ulei de masline, pana s-a incins am pregatit un pat de faina, boia dulce si seminte de susan pentru fileuri.
Le-am rostogolit in faina si le-am pus in tigaie, bineinteles cu pielea in jos....dupa 4 minute le-am intors, le-am mai lasat 4 minute....si le-am scos pe o farfurie
In uleiul din tigaie am pus 2 linguri de unt, un pumn de patrunjel verde (congelat...ca timpii trece) si zama de la o juma'de lamaie mijlocie, am lasat sa se impreune 2-3 minute si am turnat peste pestele prajit.
L-am servit cu legume "posate"  si cu cate o felie de paine de casa prajita...Bineinteles nu a lipsit o salata de castraveti, ceapa si rosii bio din stratul meu suprainaltat...

O iesit ca lumea!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu