Brownie cu mascarpone si caramel



Reteta de la Georgiana Grigorescu



Blat:
  • 6 oua
  • 300 g zahar
  • 350 g unt
  • 300 g ciocolata neagra
  • 300 g faina
Crema:
  • 500 g mascarpone
  • 150 g zahar pudra
  • 200 g unt
Decor:
  • 50 g caramele cu lapte / cafea
  • 50 g ciocolata cu lapte
  • 100 ml frisca lichida
  • batoane snickers



Topim ciocolata impreuna cu untul.Lasam sa se raceasca. Mixam ouale cu zaharul pana isi dubleaza volumul. Adaugam ciocolata topita peste oua si mixam bine. Adaugam si faina amestecand bine.Punem compozitia in tava(35/35 cm) in care am pus hartie de copt si introducem in cuptorul incins pentru 25-30 de minute.Facem testul cu scobitoarea pentru a verifica daca s-a copt. Lasam prajitura sa se raceasca in tava.

Topim cele 50 g ciocolata cu 50 ml frisca lichida si caramele cu restul de frisca lichida.Peste prajitura rece distribuim caramelul si ciocolata topite.Lasam la rece.

Mixam untul cu zaharul pudra, apoi adaugam treptat mascarponele amestecand usor cu lingura.Eu am adaugat peste untul frecat cu zahar o cutie de mascarpone si crema s-a taiat, dar am reusit sa o refac amestecand usor cu lingura si scurgand tot lichidul. Dupa aceea am adaugat cate o lingura din a doua cutie de mascarpone amestecand usor si crema a fost ok.

Am pus crema peste prajitura si am ornat cu batoane snickers maruntite.O bunatate.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu