Briose cheesecake


Reteta de la Georgiana Grigorescu
Ingrediente:

300 g biscuiti digestivi
80 g unt
200 g crema de branza
200 ml frisca lichida
zahar vanilat
2 linguri iaurt gras
10 g gelatina
100 g zahar
50 ml apa
2 nectarine

Mod de preparare:

Am faramitat biscuitii si i-am amestecat cu untul topit.Am presat bine in fiecare forma de briosa cate o bucatica din compozitia de biscuiti , ridicand putin marginile.Am introdus tava la frigider.
Am mixat frisca adaugand zaharul vanilat si 2 linguri de zahar pudra.Eu am avut frisca Pilos care nu este dulce.Am amestecat frisca batuta cu crema de branza .
Am pus 5 g de gelatina la inmuiat , apoi am pus gelatina  putin  pe foc.
Am amestecat gelatina cu 2 linguri mari de iaurt (Cedra am avut in casa) si apoi cu frisca amestecata cu crema de branza.Am introdus vasul la frigider.
Dupa 20 minute am pus crema in formele de briose peste biscuiti.Am introdus din nou la frigider.
Am caramelizat 100 g zahar, am pus apoi 50 ml apa lasand sa fiarba pana s-a topit caramelul intarit.Am adaugat nectarinele taiate bucatele si am mai lasat pe foc cateva minute.
Dupa ce s-au racit , am asezat nectarinele peste crema de pe briose.
Eu nu am pus dar este necesara putina gelatina si in nectarinele caramelizate.
Si cum eu ador murele , am pus pe cateva briose dulceata de mure.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu