Tocini (foarte) altfel


Articol de lEnyedi Sandor

Mi-a placut intotdeauna "papara cu cartofi", zisa si tocini (totschni, tocsni, prosza, etc) dar retetele clasice sunt prea grase.
Am incercat "putin altfel", la cuptor, rezultatul a fost mai mult decat OK..

4-5 cartofi medii, curatati si razaliti mare, 1 ou (eu am folosit 2 oua, sa fiu sigur ca-mi iese ceva, nefacand niciodata asa ceva la cuptor, dar era suficient unu), sare (putin mai multa decat pare suficienta), piper, usturoi pisat si boia dupa gust, condimente verzi (eu am pus mult patrunjel), eventual si putin cascaval razalit sau orice doriti (sunca taiata cubulete mici, de ex.)  se amesteca cu o lingura de lemn, se adauga faina pana devine un fel de aluat semi-moale.
Se lasa la hodina 1/2 ora la frigider.

Forma de silicon se pulverizeaza foarte fin cu ulei, se umplu golurile cu aluat uniform, peste se pune cate un "fulg" de unt.

Se pune in cuptorul preincalzit la 180 gr.C  pentru cca 25 de minute, dupa ce se scoate se lasa cateva minute in forma.

Se serveste cald ca atare sau ca mine, langa o mancare de dovlecei sau ca garnitura la orice vreti voi :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu