Chilli con carne


Reteta de la Dana Szocs


Prima data am aflat de aceasta reteta de la o prietena buna,pe vremea cand inca stateam in Timisoara,Sonia,prietena despre care e vorba a plecat in Spania si ulterior in Anglia,unde traieste fericita si azi.Intr- una din convorbirile noastre telefonice mi-a povestit despre acest preparat si ani de zile,eu m-am tot gandit la el,iar azi a venit momentul sa incerc si eu si surprinzator sa imi si placa :)
Am folosit:
600 gr carne macinata de vitel
3 morcovi
1 pastarnac
7 cepe verzi
4 catei usturoi
600 gr fasole rosie din conserva
100 gr porumb din conserva
500 gr pasatta (pasta de rosii)
sare,piper alb
scortisoara macinata
coriandru macinat
chimen macinat
boia afumata iute
2 lingurite pasta iute de ardei
frunze de curry
ulei de masline
1 lingurita otet balsamic
Intr-o cratita de marime medie am pus 2 linguri de ulei de masline,morcovii si pastarnacul taiate cubulete,ceapa verde si usturoiul tocate marunt,am adaugat apoi 1 lingurita coriandru macinat,2 lingurite pasta de ardei,boia iute afumata,scortisoara macinata,sarea,piperul,am lasat legumele sa se rumeneasca usor,apoi am adaugat fasolea ,porumbul,carnea de vitel macinata,la urma am adaugat cateva frunze de curry,si 1 lingurita otet balsamic,am micsorat focul si am lasat mancarea sa fiarba aproximativ 1 ora la foc domol pana cand s-a patruns foarte bine si toate aromele s-au combinat armonios.
Este un preparat extrem de aromat si bun,care nu necesita mare maiestrie intr-ale bucatariei si poate fi facut si de bucatarasi mai putin priceputi,asa ca…va recomand cu drag tuturor sa il incercati,nu e greu dar este extrem de gustos.
Pofta mare!
Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu