Chifle bavareze



Reteta de lEnyedi Sandor

Am incercat sa fac chiflele D-nei Dana Szocs, dar mi-am dat seama ca se poate "rapidiza"putin....
Oricum ii multumesc pentru reteta, de fapt este a dumneaei.
Pt. aluat:
-400 gr. faina 000
-200 ml apa calduta
- 20 gr. drojdie proaspata
- 1 lingurita "mocca"de zahar
- 1 lingurita "mocca"de sare
- 30 gr. unt

Se face un aluat elastic, se portioneaza in 10 buc se formeaza si se lasa la dospit 45-50 minute

Pt. fierbere:
- 2 l de apa
- 40 gr. bicarbonat de sodiu
- 3 lingurite de sare de mare

Chiflele dospite se fierb in apa adusa la clocotire cate 20-30 sec. pe fiecare parte, se scot pe tava si se cresteaza (eu le-am crestat in cruce...)

Intre timp se preincalzeste cuptorul la 200 gr. C, tava cu chiflele nu le-am mai lasat la dospit suplimentar, si se coc 18-20 minute.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu