Salată de fasole albă


 Reteta de la Rita Ilies
Ingrediente pentru trei porții:
300 g fasole albă fiartă ( puteți folosi orice soi de fasole )
o ceapă potrivită tăiată fideluță
câteva felii de castravete proaspăt
fâșii de ardei gras roșu
morcov și țelină rasă ( după gust - țelina este foarte aromată )
semințe de susan negru
ulei de măsline
zeama de la o jumătate de lămâie
sare roz de Himalaya
piper alb

De regulă când fierb fasolea, fierb suficientă încât să-mi ajungă să pun din ea și la congelator în vreo două pungi. Asta mă scutește de veșnicul ritual în care trebuie să hidratez fasolea și s-o fierb, totuși, destul de mult timp. Vă recomand și vouă acest lucru.
Azi am folosit fasole proaspăt fiartă iar ceea ce-a urmat a fost o nimica toată. :)
Am pregătit o vinegretă din zeama de lămâie și uleiul de măsline. Am condimentat-o puțin.
Am pus boabele fierte într-un castron și-am început să adaug restul ingredientelor. Există ceva mai simplu? :)
Am amestecat totul puțin, încorporând vinegreta. Am potrivit de sare și piper iar rezultatul a fost unul sănătos, sățios și apetisant.
Nu-i așa? :)

Poftă bună!
Mai multe retete de la Rita gasiti pe blogul ei Culinary Rainbows

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu