Chiftele din soia în crustă de susan


Reteta de la Rita Ilies

 Ingrediente:
200 g soia granulată
30 ml ulei de măsline ( recomand folosirea uleiurilor cu gust aromat precum cel de floarea soarelui presat la rece, susan, nucă, etc )
30 ml apă minerală
4 căței de usturoi
3 linguri cu făină
verdeață de pătrunjel tocată
sare roz de Himalaya
piper alb
boia de ardei dulce
susan alb și negru
   Am fiert soia timp de 10 minute în apă cu sare apoi am pus-o într-o strecurătoare și am răcit-o sub un jet de apă. Am stors-o bine în mână și am pus-o într-un castron. Am cernut cele 3 linguri de făină, apoi am adăugat verdeața, uleiul și apa minerală. Desigur, am condimentat-o cu usturoi, boia, sare și piper.

   Am frământat și am obținut un aluat cu o textură compactă, foarte ușor de modelat.
   Cu mâna mereu umedă am format chiftelele pe care le-am tăvălit prin susan, apoi le-am așezat într-o tavă, pe hârtie de copt.   Temperatura de coacere este de 200 de grade, timp de 10 minute.
   Sunt delicioase atât calde cât și reci.
   Nu-i așa să vă tentează? :)

Mai multe retete de la Rita gasiti pe blogul ei Culinary Rainbows

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu