Tartine asiatice


Reteta de la Margareta Cismasiu

Anul acesta,de Sf.Ion am pregatit niste aperitive un pic mai altfel.Mai altfel in sensul ca ,pe langa clasicele paste pentru tartine,am pregatit niste paste un pic mai altfel..Am vrut sa iasa un pic din tipar,asa ca am pregatit salata de vinete cu tahini,iar din ardeii copti am facut o pasta cu nuci.Iata despre ce e vorba:

Baba ganoush

Ingrediente:
2-3 vinete coapte,2-3 ling pasta de susan,2-3 catei de usturoi,sare,piper,chimion,patrunjel verde,ulei de masline.
Mod de preparare:
Vinetele se coc si se curata de coaja.Miezul se lasa sa se scurga bine dupa care se toaca.Se adauga pasta de susan,usturoiul tocat,sarea,piperul,chimionul si uleiul.Se amesteca totul bine.La urma,se adauga patrunjelul verde tocat marunt.
Se serveste pe felii de paine prajita.

Muhammara

Ingrediente:
500gr ardei copti,100gr nuci macinate,1 ceapa,2-3 catei de usturoi,1 felie de paine sau pesmet,coriandru,chimen,sare,piper,chili,zeama de lamaie,ulei de masline.
Mod de preparare:
Ardeii se coc si se curata de coaja si se cotoarele cu seminte.Se toc marunt impreuna cu nucile si painea pana rezulta o pasta.Se adauga sarea,piperul,coriandrul,chili,zeama de lamaie si uleiul.Se amesteca totul pana se omogenizeaza.
Se serveste ca aperitiv pe felii de paine prajita sau ca sos langa friptura.
  Mai multe retete delicioase de la Margareta gasiti pe blogul eRetete cu Margareta Cismasiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu