Copanele cu bacon


Reteta de la Gabriela Gitoi

De obicei nu cumpar bacon (sunculita impanata si afumata) deoarece imi place prea mult ca sa nu-l mananc asa ca am facut un sacrificiu si am cumparat un pachetel, ca de, o data la 1 an am si eu voie sa mananc asa ceva si, ce sa fac eu cu el? ceva mai sofisticat am zis, nu oua in tigaie cu bacon, ca d-astea stie sa faca toata lumea, nu ca nu ar sti sa faca si copanele cu bacon, dar hai, am zis ca poate ar fi o idee pentru o masa mai festiva sau daca va plisctisiti de carnea fada de pui, puteti sa o imbogatiti cu feliute de bacon, ca tare bune sunt!

Ingrediente:

12 copanele
1 pachetel de bacon sau 12 bucati lungi
piper
cimbru
sare
Mod de preparare:
Simplu ca buna ziua nu?
Spalam copanele cu apa rece (neaparat)! Asezonam copanele cu sare, piper si cimbru si apoi rulam fiecare copanel in bacon si le asezam soldateste intr-o tava unsa cu ulei.
Preincalzim cuptorul la 175ºC si le coacem aprox. 40 de minute pana cand se rumenesc frumos.
Le servim calde alaturi de o garnitura de legume si neaparat o salata mare sau le putem prezenta pe masa de Revelion sau alta ocazie speciala.

Pofta buna!

Mai multe retete delicioase de la Gabriela, gasiti pe blogul ei Gabriela Cuisine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu