Calamari la gratar, umpluti cu branza picanta


Reteta de la Bubulina Gospodina  

Ingrediente:

Pentru marinata:
3 linguri ulei de masline
1 lingura zeama de lamaie
jumatate lingurita oregano uscat
un praf de sare
putin piper
4 calamari de marime medie
branza picanta

As putea ca mananc fructe de mare, in fiecare zi. Cred ca as renunta si la sarmale… si eu iubesc sarmalele :) ) Am curatat bine calamarii si apoi am facut marinata din ulei, zeama de lamaie, oregano, sare si piper.

Am pus calamarii la marinat. I-am lasat cam 2 ore, in figider, apoi am umplut calamarii cu branza picanta si i-am inchis cu ajutorul unor scobitori. NU puneti f multa branza! 3-4 lingurite sunt de ajuns! Aici, branza picanta se gaseste gata facuta dar voi puteti folosi reteta de aici: http://www.bubulinagospodina.com/tyrokafteri-crema-picanta-de-branza/. Am incins bine o tigaie grill, am uns-o cu putin ulei si apoi am pus calamarii.

I-am fript pe gratar, 5 minute pe fiecare parte dar inainte sa ii intorc, i-am uns cu putina marinata. Nu ii lasati mai mult de 5 minute pe fiecare parte pt ca or sa devina tari!

Sa aveti pofta!

Mai multe retete delicioase de la Bubulina Gospodina gasiti pe blogul ei www.bubulinagospodina.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu