Pastrama de berbecut cu mamaliguta


 Reteta de la Voinea Georgiana si Iolanda    

1.Mai întâi am pregătit mămăliguţa.
2.Apoi am tăiat câteva felii dintr-o bucată frumoasă de carne, cu mult muşchi. Nu ne-am putut abţine să nu înviorăm puţin carnea cu puţin cimbrişor verde tocat, pe care îl aveam la îndemână; nu a fost o idee rea.
3. Am îndepărtat grăsimea (dar nu complet, pentru că pastramă să nu se usuce pe grătar), apoi am perpelit feliile de carne pe grătar. Restul e tăcere. Tăcerea berbecuţilor, desigur.
PS: Pentru a spăla gustul sărat, se zice că mustul, dulce şi sprinţar, e mai bun decât vinul, dar asta ţine mai mult de cutumele sezonului, decât de o teorie exactă:).

Poftă bună!

Mai multe retete delicioase de la Georgiana si Iolanda gasiti pe blogul Sisters Kitchen   


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu