Pulpe de curcan cu leurda si cartofi noi


Reteta de la Magda Adina     

Ingrediente :
1 , 2 kg pulpe inferioare de curcan
7 linguri ulei de masline
1/2 lingurita sare
1/2 lingurita piper cayenne
1/2 lingurita compozitie vegetala fara adaos de sare si zahar : morcovi , mazare, ceapa, usturoi,patrunjel, ardei ,pastarnac ( eu am cumparat acest amestec de la un magazin naturist deoarece nu mai folosesc vegeta de cativa ani buni , insa voi , il puteti inlocui cu vegeta )
1 cana de leurda , tocata marunt
1/2 kg cartofi noi

Spalati bine carnea , apoi o lasati la scurs pe prosoape de hartie .

Intre timp , puneti in blender uleiul, sarea , piperul , amestecul de legume si leurda tocata marunt .Blenduiti :) totul 2 minutele maxim ptr a obtine o pasta mai fina. Daca doriti sa nu fie asa fina , lasati mai putin de 2 minute.Eu am lasat mai putin ptr ca am vrut sa se vada bucatelele de verdeata .

Crestati putin fiecare bucatica de carne, puneti bucatile intr-o tava termorezistenta , apoi ungeti carnea pe toate partile , cu pasta obtinuta .Eu am bagat in fiecare crestatura putina pasta ptr a patrunde mai bine aroma in interiorul carnii.

In bolul in care ati avut pasta , puneti 1/2 cana apa , apoi stropiti carnea cu aceasta . Acoperiti tava cu folie de aluminiu sau cu un capac si bagati-o in cuptorul preincalzit ptr circa 35-40 de minute.

In tot acest timp , scoateti tava de vreo 2 ori din cuptor , si mai intoarceti carnea stropind-o cu sosul din tava .

Curatati cartofii noi , apoi ii taiati cubulete si presarati peste ei putina sare .

Dupa ce au trecut cele 40 de minute , scoateti tava din cuptor si adaugati printre bucatile de carne , cubuletele de cartofi .Introduceti din nou tava in cuptor si mai lasati-o 15 minute .Cartofii noi se fac mult mai repede decat ceilalti .Cand acestia sunt aproape gata , luati folia sau capacul de deasupra si lasati carnea sa se rumeneasca putin .Eu am mai lasat-o 5 minute .

Serviti preparatul ca atare sau alaturi de orice altceva poftiti !!

Noi l-am servit alaturi de o garnitura de bureti de fag cu smantana si multa verdeata !!!!

Mai multe retete delicioase de la Adina, gasiti pe blogul Cat`s Kitchen 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu