Cartofi Duchesse


Reteta de la Margareta Cismasiu

   "Cand n-ai ce face,iti cauti de lucru".Exact asta am facut si eu.M-am jucat un pic cu piureul si cu posul si au iesit acesti minunati cartofi Duchesse pe care demult voiam sa-i fac.Azi le-a venit randul si am fost incantata de ce a iesit.
                      Ingrediente:
                  500gr piure de cartofi,2 galbenusuri,sare,piper,nucsoara.Piureul l-am facut din aprox.350gr cartofi,50gr unt,100gr samntana.
                    Mod de preparare:
                 Cartofii fierti se paseaza,se adauga untul si smantana.Se mixeaza in continuare pana rezulta un piure fin.Se adauga galbenusurile,sarea,piperul si nucsoara.Se umple posul la care s-a pus un dui stelat.In tava tapetata cu hartie de copt se formeaza mici gramajoare.Se dau pentru 20 min la cuptor.
                  Se sevesc ca atare sau ca garnitura langa carne.Sunt buni atat calzi cat si reci.
                   Pentru un plus de savoare se poate adauga in compozitie branza telemea sau cascaval.
                   
Mai multe retete delicioase de la Margareta gasiti pe blogul eRetete cu Margareta Cismasiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu