Fursecuri cu merisoare



Reteta de la Dana Szocs


Asta este cea de-a 3-a reteta gatita astazi,fursecuri delicioase,usor crocante cu aroma de vanilie si merisoare,inspirata dupa reteta Adinei Ciocalau,minunata reteta,v-o recomand sa o incercati pentru ca este simplu de facut,iar gustul merita orice efort ati depune.
Reteta Adinei o gasiti aici : http://cartederetete.ro/fursecuri-cu-lamaie-2/,iar varianta mea,o gasiti mai jos :)
Am folosit:
250 gr zahar
250 gr faina
100 gr unt moale,la temperatura camerei
un praf de sare
un varf de lingurita pasta de vanilie
2 oua
1 pliculet praf de copt
merisoare uscate
nucsoara rasa
coaja rasa de la o mineola (puteti folosi lamaie,portocala sau orice altceva aveti la indemana)
Astazi am folosit numai robotul si pentru ca e mai rapid dar si pentru ca ma ajuta mult calitatile lui,asa ca am pus untul in robot,l-am amestecat bine cu zaharul,am adaugat pasta de vanilie,cate un ou,pe rand amestecand bine dupa fiecare,am adaugat apoi sarea,faina si praful de copt,am omogenizat bine aluatul si la urma am ras coaja de la o mineola si putina nucsoara,pentru un plus de aroma,amestecand usor cu o lingura pentru a incorpora aromele.
Cu ajutorul unei lingurite,am pus intr-o tava tapetata cu hartie de copt,bilute de aluat,la distanta una fata de cealalta (ele se latesc in timpul coacerii si daca nu lasati spatiu  intre ele se vor lipi),apoi,am pus in mijlocul fiecarei bile de aluat cate un merisor uscat si le-am dat la cuptor pana cand s-au rumenit frumos.
Timpul depinde de fiecare cuptor,la mine nu cred ca a durat mai mult de 7 minute,asa ca e bine sa le supravegheati cat sunt la cuptor.
Pofta mare!
Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu