Briose reconditionate


Reteta de la Dana Szocs


Aveam prin frigider cateva briose cu migdale,de cateva zile,pe care nici nu am avut timp sa le mancam,dar…nici nu ma induram sa le arunc :) asa ca reteta Ritei Ilies a venit la fix,am reconditionat briosele si le-am transformat in bombonele cu seminte :).Daca nu aveti briose,puteti folosi blaturi,biscuiti sau orice alta prajitura fara crema.
Am folosit:
550 gr briose cu migdale
50 gr biscuiti
150 gr unt moale (la temperatura camerei)
150 ml lapte fierbinte
150 gr miez de nuca
2 linguri zahar brun
50 gr merisoare uscate
Pentru decor:
seminte de in,susan,dovleac,floarea soarelui si nuca de cocos
Am rupt briosele bucati si le-am pus in robot,impreuna cu biscuitii si le-am maruntit bine.Laptele l-am infierbantat cu cele 2 linguri de zahar si l-am turnat apoi peste briosele maruntite.Am macinat putin nuca si merisoarele,nu foarte mult,apoi le-am adaugat peste briose,am adaugat si untul si am amestecat totul bine cu o furculita pentru a incorpora bine untul in amestec.
Dupa ce toate ingredientele s-au omogenizat bine,am format in palma bilute,pe care le-am dat prin amestecul de seminte,iar o parte prin nuca de cocos si le-am asezat in hartiute de bomboane pentru un plus de efect:).Le-am dat apoi la frigider 1 ora pentru a se intari putin.
Un desert rapid pe care il puteti face in 10 minute daca aveti blaturi,checuri sau alte aluaturi ramase care nu va mai atrag sau s-au uscat si nu mai sunt apetisante si proaspete :)
Pofta mare!
Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu