Fursecuri moi cu ciocolata


Reteta de la Dana Szocs


Aseara cautam niste retete diverse si gustosase pentru biscuiti,fursecuri si orice alte derivate,ceva ce poatefi mancat usor peste zi la birou,fara mare efort si fara sa te murdaresti :).Asa ca…fetele saritoare m-au ajutat si mi-au dat o gramada de retete,care mai de care mai buna si imbietoare,incat alegerea a fost foarte grea :).Am ales pana la urma 3 retete care erau mai aproape de gustul si proviziile mele :) prima din ele a plecat de la reteta Timeei, o gasiti in varianta originala aici : http://retetetimea.ro/fursecuri-mari-si-moi-cu-portocala/
Am folosit:
200 gr unt (eu cumpar unt numai de la tarani,sibieni)
150 gr zahar
zeama de la o mineoola
2 linguri lichior de flori de lotus
2 oua
1 plic praf de copt
380 gr faina
un praf de sare
100 gr ciocolata neagra 70 %
Am mixat bine untul moale la temperatura camerei cu zaharul,apoi am adaugat pe rand ouale,amestecand dupa fiecare foarte bine,am adaugat apoi zeama de la mineola,lichiorul (in tot acest timp robotul meu mergea),sarea,faina amestecata cu praful de copt si la urma ciocolata maruntita bine cu un cutit.
Am amestecat pentru a omogeniza intreaga compozitie,apoi cu ajutorul unei linguri,am pus aluat intr-o tava tapetata cu hartie de copt si am dat la cuptor pana cand biscuitii s-au rumenit pe margini.
I-am scos cu grija,pentru ca sunt foarte fragezi cand sunt fierbinti si i-am lasat sa se raceasca.
Ar fi bine sa evitati sa ii asezati suprapusi cat sunt foarte calzi pentru ca se vor lipi si li se strica forma :)
Pofta mare!
Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu