Cheesecacke cu fructe


Reteta de la Dana Szocs


Intr-una din zilele trecute am vazut pe facebook postarea Ritei Ilies cu un cheesecacke fara coacere si mi s-a parut provocatoare,mai ales ca sufar de caldura si as face orice sa nu stau langa foc in zilele astea caniculare Am cautat de pe telefon (imi era atat de lene incat nu am putut nici laptopul sa il deschid) reteta dar nu am reusit sa o gasesc,asa ca am schimbat cu Rita cateva pareri si impresii referitoare la dizolvarea gelatinei pe canicula si am trecut la treaba a iesit un desert fabulos…..

Am folosit:

200 gr biscuiti
50 gr fulgi de ovaz
100 gr unt la temperatura camerei
400 gr branza dulce
200 ml frisca lichida
struguri,zmeura,mure
esenta de vanilie
50 gr zahar
3 linguri iaurt
10 gr foi de gelatina

Am pus in robot biscuitii,fulgii de ovaz si untul si am maruntit totul bine pana cand “blatul” s-a legat,am scos apoi totul din robot si am pus biscuitii cu unt intr-o forma de tort,presand bine si apoi am dat la frigider pana cand am pregatit umplutura.
Intr-un castron am pus branza,zaharul,esenta de vanilie si am amestecat bine.50 ml frisca lichida i-am pus la foc sa se incalzeasca si mai apoi am dizolvat in ea gelatina foi,tinuta in prealabil la inmuiat in apa rece,am adaugat apoi frisca lichida peste branza,si am amestecat bine,am turnat si restul de frisca 150 ml,si 3 linguri de iaurt.Fructele le-am taiat in jumatati si o parte din ele le-am incorporat in branza cu frisca,iar cateva fructe intregi am pastrat pentru a decora prajitura.
Deasupra am pus gelatina rosie pentru prajituri,dar e bine si fara,si am dat cheesecacke-ul la frigider pentru cateva ore pentru ca gelatina sa isi faca treaba …minunat a iesit

Pofta mare!

Pofta mare!Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu