Paste cu pulpe si busuioc


Reteta de la Dana Szocs


Imi place tare mult si ma relaxeaza gatitul dar parca acum cu caldurile astea nu as prea face nimic,asa ca am pregatit o reteta rapida si deloc pretentioasa,care sper sa va inspire si pe voi pentru un pranz usor de vara

Am folosit:
6 pulpe de pui fara os
3 cepe albe mici si 3 catei de usturoi
2-3 fileuri de ansoa
1 lingurita pasta de curry
1 lingurita pasta de creveti
boia,ulei,unt,sos de soia
1 morcov,cubulete de bacon
2 foi de dafin
250 gr iaurt degresat
nucsoara macinata
paste,busuioc,ulei de susan
Am taiat pulpele in cubulete mici,si le-am pus la marinat cu sos de soia,putina boia,nucosra si iaurt si le-am lasat sa se marineze aproximativ 3 ore.
Intr-o cratita am pus putin ulei,ceapa si usturoiul tocate marunt,pasta de creveti,pasta de curry,fileurile de ansoa si am lasat sa se prajeasca putin fara a rumeni ceapa si usturoiul,am adaugat apoi boia,cubuletele de bacon,foile de dafin si morcovul taiat bucatele mici si am mai lasat la foc mic cateva minute.Am adaugat pulpele cu tot cu marinata de iaurt,am acoperit carnea cu apa si am lasat la fiert pana cand bucatile de carne s-au inmuiat.La final,inainte de a stinge focul,dupa ce mancarica a scazut putin am adaugat o lingura de unt pt a ingrosa sosul.
Separat am fiert paste in apa cu sare,apoi le-am scurs,am adaugat peste ele frunze de busuioc si cativa stropi de ulei de susan.
O mancare rapida si tare gustoasa pe care cu drag o recomand.
Pofta mare!

Pofta mare!Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu