Clatite cu gem de fructe de padure


Reteta de la Bubulina Gospodina 
Ingrediente
1 ou
60 gr faina
120 ml lapte
un praf de sare
1 lingura ulei sau unt topit

De dimineata am facut clatite ca si asa nu mai facusem de ceva vreme. Reteta pt clatite nu e una standard, sunt unele persoane care adauga vanilie, sunt altele care folosesc apa in loc de lapte si altele care folosesc cantitati egale de apa si lapte. De obicei, eu bat intai ouale cu lapte si un praf de sare si apoi pun faina “din ochi” dar azi am facut mai diferit si anume: am amestecam oul cu faina si sarea si apoi am adaugat laptele si uleiul si am amestecat cu un tel pana cand am obtinut un amestec omogen.

Am uns tigaia cu f putin ulei, pe care l-am intins cu un servetel de bucatarie si am aprins aragazul la foc moderat spre mare. Am pus aproximativ jumatate de polonic de compozitie, in timp ce am rotit tigaia astfel incat compozitia sa acopere toata suprafata tigaii. Am lasat aprox. 1 minut dupa care am intors clatita pe partea cealalta.

Am umplut clatitele cu o lingurita de gem si gata micul dejun. Din cantitatile de mai sus mi-au iesit 5 clatite. Le puteti umple cu orice fel de gem, dulceata, nutella, unt de arahide, miere sau le puteti umple cu branza, cascaval, bacon etc.

Mai multe retete delicioase de la Bubulina Gospodina gasiti pe blogul ei www.bubulinagospodina.com





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu