Briose cu zatar (oregano)



Reteta de la Liliana Bolbol

De multe ori facem briose dulci cu tot felul de umputuri, care mai de care , cred ca am incercat toate combinatiile posibile , dar de un timp incerc si variante sarate. Ceea ce mi-a reusit intotdeauna au fost briosele gen pizza, cu de toate, pe care de multe ori le-am facut fara reteta, din ochi. Dar azi vreau sa va prezint reteta de briose cu zatar , facuta simplu si delicios.

Si reteta este numita briose cu zatar , reteta mea personala, Liliana Bolbol
Ingrediente: un pachet de drojdie proaspata, 300 ml apa calduta, sare, zahar cate o lingurita, 100 gr zatar( oregano), ulei de masline, mac, 500 gr de faina integrala
Mod de preparare:
1. Se dizolva drojdia cu apa si sarea si zaharul intr-un castron mare si se adauga faina cernuta , eu folosesc integrala pentru ca ajuta la digestie, se face un aluat moale , ca cel de paine, se adauga 2-3 linguri de ulei si se lasa la crescut 30 minute, acoperit.
2. Se rup bile mici care se desfac in mana si in care se pune zatarul cu ulei amestecat( ca o pasta) si se inchid la loc. Se pun in formele de briose unse cu ulei.
3. Se presara cu mac si se lasa la crescut inca 15 minute in forme.
4. Se pun la foc mediu , cam 30 minute in cuptor si se rumenesc, avand grija sa intoarcem tava .
5. Se servesc calde cu ceai.

Mai multe retete delicioase de la liliana gasiti pe blogul ei What's for lunch, Lily?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu