Fursecuri fragede


Reteta de la Rita Ilies

Ingrediente:
300 g făină cernută
100 g zahăr pudră
200 g unt
două gălbenușuri
două plicuri de zahăr vanilinat sau o păstaie de vanilie
un praf de sare

   Amestecăm toate ingredientele și frământăm până când acestea se leagă și devine compact. Punem aluatul la rece pentru minim 3 ore. Puteți frământa seara și să lăsați aluatul în frigider peste noapte.
   Pe masa de lucru tapeta cu puțină făină am întins aluatul rece la o grosime de aproximativ 7-8 mm și am tăiat fursecurile. Le-am așezat în tavă și le-am copt 5 minute la temperatura de 200 de grade. Timpul de coacere poate varia în funcție de cuptor așa că ar fi indicat să urmăriți prima tură de fursecuri.
   După ce s-au copt și s-au răcit le-am decorat cu royal icing și le-am lăsat să se usuce până următoarea zi.


   Nu-i așa că sunt drăguțe? Cu siguranță copiilor le-ar plăcea să deseneze astfel de fursecuri. :)
   Paște fericit tuturor și multă lumină în minte și suflet!

Mai multe retete de la Rita gasiti pe blogul ei Culinary Rainbows

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu