Cotlet cu cașcaval și mere coapte


Reteta de la Rita Ilies

  Ingrediente pentru 3 porții:
3 felii de cotlet de porc fără os
150 g cașcaval
o linguriță tahni ( pastă de susan )
o lingură de apă
rozmarin proaspăt tocat
sare și piper după gust
trei mere
ulei de măsline aromat ( eu l-am pregătit acasă dar se poate și cumpăra )

   Am bătut ușor carnea. Într-un castron am amestecat pasta de susan cu apa și condimentele, apoi am uns fiecare felie de carne cu sosul obținut.
   Am feliat cașcavalul, apoi l-am împărțit în mod egal pe fiecare felie de cotlet. Am împăturat colțurile pentru a obține ”plicuri bine sigilate”. Cașcavalul se va topi în interiorul cărnii și își va elibera savoarea.
   Merele le-am spălat bine apoi le-am tăiat felii ( nu le-am curățat, arată mai bine așa ).
   Am încins tigaia grill și am așezat carnea cu ”sigiliul” în jos lăsând-o să se rumenească câte 3 minute pe ambele părți. La fel am copt merele.



   Am așezat câte un plic de carne și un măr pe fiecare farfurie și am stropit cu uleiul de măsline aromat.

Mai multe retete de la Rita gasiti pe blogul ei Culinary Rainbows

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu