Peste la cuptor cu legume


Reteta de la Dana Szocs


De cateva zile aveam asa o pofta de peste,asa ca abia am asteptat weekendul pentru a mi-o satisface.Am plecat de dimineata la piata sa gasesc pestele potrivit,care sa imi faca cu ochiul si am ajuns la un hypermarket,de unde am si luat file de sanger de novac…nu imi spune mare lucru pestele asta dar era cam singurul file care parea mai proaspat de acolo,asa ca l-am luat fara sa stau prea mult pe ganduri.M-am bucurat insa mai mult ca la raionul de legume,am gasit varza de bruxelles proaspata,asa ca am luat-o si pe ea si am incercat sa construiesc o reteta rapida si gustoasa pentru pranzul de azi :)
Am folosit pentru peste:
4 fileuri mari sanger de novac(1 kg)
sare,unt si putin ulei de rapita
Pentru garnitura:
1 kg ciuperci champignon proaspete
500 gr varza de bruxelles proaspata
sare,praf de ardei iuti
boia iute afumata,piper
Am spalat bine fileul de peste si pentru ca era destul de mare eu l-am taiat pe fiecare in cate 3 bucati,l-am sarat si l-am lasat sa se odihneasca o jumatate de ora,apoi am luat fiecare bucata si am sters-o bine cu prosoape de hartie.Intr-o tigaie am incins putin ulei de rapita si unt si am prajit cateva minute pe fiecare parte fileurile,apoi le-am pus intr-o tava si le-am dat 10 minute la cuptor.
Ciupercile le-am spalat bine si le-am taiat felii,intr-o tava,apoi am spalat si verzele si le-am taiat in jumatati,am adaugat peste ele sare,boia iute afumata si putin praf de ardei Piri Piri (ardei iute african),piper,ulei,am amestecat bine astfel ca toate legumele sa fie bine asezonate,am acoperit tava cu o folie de aluminiu si am dat-o la cuptor aproximativ 20 minute (pana cand se inmoaie),in functie de ce cuptor aveti.
Am servit pestele cu legume alaturi de o salata de gulii si avocado,dar il puteti servi cu lamaie,mujdei sau cum va place mai mult.
Pofta mare!
Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu