Piept de porc caramelizat la cuptor


Reteta de la Dana Szocs


Desi nu sunt o mare mancatoare de carne,cand vine vorba de piept de porc,treaba se schimba putin pentru ca rezist cu greu tentatiei de a-l gati in primul rand si mai apoi si de a-l manca Pentru pieptul de azi am ales o alta varianta si anume l-am caramelizat cu un lichior de portocale cu scortisoara,si a capatat o aroma desavarsita.

Am folosit:

4 bucati piept de porc cu os
sos soia,
boia,curry,
1 lingurita 5 spices
lichior de portocale cu scortisoara
usturoi,iaurt
cuscus,ulei de masline,sare

Am pus pieptul de porc la marinat inca de ieri dimineata in sos soia,lichior de portocale cu scortisoara,boia, 5 spices si un praf de curry,l-am lasat la frigider peste noapte si asta s-a simtit in consistenta lui care a fost extrem de frageda si s-a si gatit repede.

Astazi,am incins cuptorul si am asezat bucatile de carne intr-o tava,impreuna cu marinata in care au stat peste noapte si le-am dat la cuptor la foc foarte mic pentru aproximativ o ora.Dupa ce bucatile de carne s-au patruns bine,am mai turnat peste ele putin lichior de portocale cu scortisoara,si un mujdei facut cu usturoi,ulei de masline,iaurt si sare,si am bagat iarasi tava la cuptor la foc iute pentru inca 10-15 minute,pana cand bucatile s-au caramelizat frumos.

Ca si garnitura,am ales sa fac un cuscus,simplu,inmuiat in apa clocotita cu sare si apoi asezonat cu ulei de masline si putin busuioc…simplu,aromat si foarte gustos.

Pofta mare!Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu