Gogosi rapide cu sos de vanilie


Reteta de la Dana Szocs


Gogosi rapide face toata lumea,insa eu le-am visat azi noapte alaturi de un delicios sos de vanilie,asa ca dis de dimineata,am plecat sa procur cele necesare pentru ca visul meu sa devina realitate si pentru ca mi-am dorit ca sosul sa fie identic cu cel din vis,l-am facut cu pastaie de vanilie….un deliciu interzis seara :))

Am folosit pentru gogosi:

3 oua intregi + 2 albusuri
400 gr iaurt
600 gr faina
2 plicuri praf de copt
esenta vanilie
2 linguri zahar
Pentru sos:
2 galbenusuri
200 ml lapte
1 pastaie de vanilie
3 linguri zahar

Am pus in robotul de bucatarie 3 oua si 2 albusuri,iaurtul,zaharul si esenta de vanilie si am amestecat bine,apoi am adaugat faina,praful de copt,am mai amestecat pentru a omogeniza compozitia si cam asta e aluatul pentru gogosi. Am incins bine ulei intr-o cratita si cu ajutorul unei linguri am pus aluat formand gogosile.Le-am prajit la foc mediu spre mic pentru a se patrunde bine la mijloc,iar la final le-am scurs bine si le-am presarat cu zahar pudra.

Pentru sos am pus galbenusurile (2) intr-un castron metalic,am pus peste ele semintele din pastaia de vanilie,zahar si am amestecat bine pana cand zaharul aproape s-a topit,apoi am pus castronul la baie de aburi,am adaugat laptele si am amestecat pana cand sosul s-a ingrosta,aproximativ 15-20 minute.Am dat apoi sosul la racit si l-am servit cu pufoasele gogsi rapide…tare bun!!

Pofta mare!

Pofta mare!Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu