Inghetata de banane


Reteta de la Dana Szocs

Ideea acestei inghetate extrem de simple mi-a venit aseara,dupa o plimbare prin parc,unde multa lume manca inghetata.Noi de cativa ani buni nu mai mancam inghetata cumparata,pentru ca e atat de simplu sa o faci acasa si macar stim ce contine.Pentru aceasta inghetata aveti nevoie de 15 minute libere si doar 3 ingrediente..asa ca ea poate fi facuta si de catre un copil mai ales ca nu e nevoie de foc

Am folosit:
1 kg banane coapte
2 linguri miere
400 ml frisca
Am taiat bananele rondele si le-am pus in robot,am pus peste ele 2 linguri de miere si am amestecat bine.Au ramas si bucatele mai mari,daca nu va plac maruntiti mai mult…eu le-am lasat asa.

Am batut cu mixerul 400 ml frisca lichida,pe care mai apoi am amestecat-o cu piure-ul de banane din robot,am omogenizat bine crema obtinuta,apoi am pus-o in 2 cutii de plastic cu capac si am dat-o la congelator pana a 2-a zi.Deoarece banana nu este un fruct zemos,spre deosebire de alte fructe mai apoase,nici nu a fost nevoie sa amestec in inghetata,doar am scos-o din congelator cu 5-7 minute inainte de a o servi si manca.

Pofta mare!
Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu