Curry de pui cu orez basmati


Reteta de la Dana Szocs


Imi era dor de un curry,nu am mai mancat de ceva vreme,iar aroma de lapte de cocos in mancare mie personal mi se pare ceva deosebit,un gust pe care nu il da mancarurilor nici un alt ingredient…dar e doar parerea mea…nu stiu daca si voua va place la fel de mult,sper doar ca da

Am folosit:

4 pulpe mari de pui dezosate
2 cepe
5 catei de usturoi
1 lingura curry praf
1 lingura chimen macinat
1 lingura pasta de creveti
1 lingurita pasta de curry
1 lingura apa de flori de portocal
sos de ardei iuti,sos de stridii
250 ml lapte de cocos
frunze de oregano si salvie
morcovi rotunzi
2 ciuperci mari

Am taiat in cubulete de 2 cm pulpele de pui si le-am pus la marinat in apa de flori de portocal,sos de ardei iuti si sos de stridii,pana cand carnea s-a marinat,m-am ocupat de legume.Am tocat marunt ceapa,usturoiul si ciupercile si am pregatit condimentele necesare acestui preparat.

Intr-o cratita am pus putin ulei,ceapa si usturoiul tocate,pasta de curry,pasta de creveti,curry praf si chimionul macinat si le-am lasat la foc mic sa se caleasca,dupa ce s-au prajit un pic si condimentele au inceput sa emane savoarea lor,am adaugat bucatile de pui si apoi dupa cateva minute am adaugat ciupercile taiate cubulete si morcovii rotunzi.

Am pus apa cam cat sa acopere jumatate din ingrediente (ciupercile mai lasa si ele apa) si am lasat sa fiarba bine.Dupa ce toate ingredientele s-au fiert am adaugat la final laptele de cocos.sare roz de Himalaya,frunze proaspete de oregano si salvie tocate marunt,am amestecat si am stins focul.

Am servit curry de pui alaturi de un simplu orez basmati fiert in apa cu sare si 6 cuisoare,pana cand apa se absoarbe complet.

Pofta mare!
Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu