Trandafiri cu branza dulce si cirese


Reteta de la Dana Szocs


Dupa un model postat pe facebook de o prietena,careia ii si multumesc pentru ca mi-a dat o idee buna,am incercat si eu un desert rapid cu foietaj,branza dulce si cirese,tare bun si aromat si care va poate ajuta sa faceti ceva rapid pentru atunci cand primiti musafiri neasteptati sau chiar pentru o masa de sarbatoare

Am folosit:
1 pachet foietaj dreptunghiuri (de la Auchan)
10 cirese
250 gr branza dulce
50 gr branza ricota
coaja rasa de la o lamaie
nucosara rasa
2 pliculete zahar vanilat
vanilie,3 linguri zahar
2 oua si 1 albus
1 galbenus pentru uns trandafirii
Am decongelat aluatul dar nu chiar de tot,doar cat sa fie usor de manevrat,dar sa nu fie foarte moale. Intr-un castron am pus branza,ouale,zaharul,nucosara,vanilia,coaja de lamaie si am amestecat bine pentru a omogeniza intreaga compozitie.
Ciresele le-am taiat in 2,am scos samburii si apoi fiecare jumatate de cireasa am taiat-o in feliute pe care apoi le-am amestecat cu branza.

Am luat un dreptunghi/patrat de aluat,l-am crestat la colturi,in mijloc am pus o lingura de umplutura,am adunat apoi pe rand laturile,asa cum se vede si in poze si ultimele 2 laturi le-am dat cu galbenus pe interior pentru a sta lipite si pentru ca trandafirul sa nu se desfaca la copt.

Am uns cu galbenus la exterior trandafirii si i-am dat la cuptor pana cand s-au rumenit frumos. Simplu,bun si de efect.

Pofta mare!
Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu