Friptura de porc cu cartofi noi


Reteta de la Dana Szocs

Pentru ca pentru mine am gatit astazi rata si doar eu o mananc trebuia sa mai fac ceva si pentru iubi.,ca sa aiba si el ce sa manance,asa ca i-am facut o friptura de porc la cuptor,foarte simpla si gustoasa.

Am folosit:
5 felii pulpa de porc
2 catei usturoi
1 lingura pasta de creveti
sos de soia,cimbru,
sos de ardei iuti
cartofi noi

Am marinat carnea de porc in putin sos de soia si sos de ardei iuti,apoi intr-o cratita am pus la foc putin ulei,usturoiul tocat marunt si 1 lingura pasta de creveti,am lasat pe foc pana cand usturoiul s-a rumenit usor (fara sa se arda),am adaugat apoi bucatile de carne,le-am lasat 2 minute sa se rumeneasca,apoi am adaugat marinata si am bagat cratita la cuptor pana cand carnea s-a patruns bine.
Am facut cativa cartofi noi prajiti care noua ne plac tare mult si am servit cu sosul de mere cu cimbru a carui reteta am scris-o deja in reteta de piept de rata

Pofta mare!
Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu