RONDELE CU KETCHUP SI CHIMEN


Reteta de la Maria Udrea

INGREDIENTE:
• 1 pachet foietaj Bella
• ketchup dulce
• seminte de chimen
• amestec de condimente "Hot & Spicy"
MOD DE PREPARARE:
Dezghetam aluatul de foietaj, dar nu definitiv(eu l-am pus langa calorifer si in 10 minute a fost gata de preparat). Intindem foile de aluat(atat cat se intind ele, nu fortam). Ungem fiecare foaie cu putin ketchup, eu am preferat sa pun dulce si sa adaug condimente, dar se poate pune un ketchup usor picant. Presaram condimente peste ketchup si seminte de chimen. Rulam foile si taiem rondele de maxim 2 cm fiecare.
Tapetam tava cu hartie de copt, asezam rondelele la distante de 2-3 cm una fata de alta si le coacem la 180 grade pentru 35 de minute. Eu am copt in doua tavi de 26/40 cm, a cate 15 rondele. Sunt bune cu o bere alaturi, dar si fara!


Mai multe retete delicioase de la Maria gasiti pe blogul ei Merisor si retetele ei


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu