Pui cu cocos si cartofi cu rozmarin


Reteta de la Dana Szocs

Pe vremea asta rece de afara m-am gandit ca ar merge o mancare care sa ne incalzeasca,si desi evit in general asocierea de carne cu cartofi,astazi am mai facut o exceptie si am facut niste minunati cartofi la cuptor aromatizati cu dafin si rozmarin,alaturi de cateva pulpe fragede de pui.

Am folosit pentru carne:
6 pulpe de pui fara piele si os
sos soia
1 lingurita garam masala
1/2 lingurita harissa
ulei de rapita
Pentru cartofi:
15-20 buc cartofi
foi dafin
rozmarin
unt
sare
ulei de masline

Puiul: Am spalat si curatat bine pulpele de pui,le-am pus la marinat intr-un castronel cu sos soia,garam masala si harissa,unde le-am lasat aproximativ o ora,dupa care le-am asezat intr-o tava de yena cu tot cu marinata in care au stat si le-am presarat deasupra cu nuca de cocos,am pus putin ulei peste ele apoi le-am dat la cuptor la foc iute 10 min.Am redus dupa10 min puterea focului,am turnat in tava si o canuta de apa si le-am lasat sa se patrunda si sa se rumeneasca frumos.

Cartofii: Am curatat de coaja cartofii,i-am spalat si apoi i-am taiat felii (dar nu pana jos) din loc in loc.I-am asezat intr-o tava tapetata cu hartie de copt si unsa cu unt,am pus in fiecare cartofior cate o bucatica dintr-o foaie de dafin,am presarat peste ei si cateva fire de rozmarin,tumenic pentru culoare, sare si ulei de masline si i-am dat la cuptor 30 min.Dupa acest timp,am scos tava,am intors cartofii si apoi am pus deasupra lor o bucata de hartie de copt inmuiata in apa si stoarsa,pentru a face abur in tava si pentru a inmuia mai usor cartofii.

La sfarsit am servit cartofii copti cu pulpe de pui si o salata de varza acra cu ulei de masline si boia.O mancare minunata pentru un pranz de dumineca in familie!
Pofta mare!

Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu