Chiftelute cu ciuperci


Reteta de la Magda Adina     

Ingrediente :
600 g carne tocata (eu am cumparat de pui , dar puteti folosi orice carne tocata doriti )
250 g ciuperci pleurotus
2 fire ceapa verde
1/2 legatura leurda
sare
piper
2 oua
3 linguri pesmet
5 linguri ulei de masline

Puneti 1 l de apa intr-o craticioara , adaugati 1 vf lingurita sare , iar cand apa incepe sa clocoteasca , puneti ciupercile ( le spalati inainte de a le opari ) si le opariti 2-3 minute .Le lasati la scurs si la racit intr-o strecuratoare , apoi le taiati marunt.

Puneti carnea tocata intr-un bol incapator , adaugati ciupercile taiate , ceapa verde si leurda , spalate si taiate marunt , puneti si cele doua oua impreuna cu pesmetul , condimentati cu sare si piper , apoi amestecati bine toata compozitia. Mai puteti adauga frunze de patrunjel sau marar. Eu nu le-am adaugat deoarece am vrut sa se simta gustul leurdei .

Umeziti o tava cu putina apa , apoi puneti hartie de copt .

Modelati mingiute din compoztita obtinuta si le puneti in tava. Cand ati terminat compozitia, iar mingiutele stau frumos in tava :) , picurati pe fiecare , 2-3 stropi de ulei de masline.

Bagati tava in cuptorul preincalzit ptr 30-35 de minute. Sunt gata atunci cand sunt usor rumenite !!

Eu , de cele mai multe ori prefer sa servesc chiftelutele cu diferite sosuri , iar de aceasta data le-am servit cu sos de rosii si cartofi fierti . Voi , le puteti servi cu orice altceva poftiti !!!

Mai multe retete delicioase de la Adina, gasiti pe blogul Cat`s Kitchen 

3 comentarii: