Briose umplute cu branza dulce


Reteta de la Dana Szocs


Am vazut aceasta reteta la o fata draga mie si am stiut de cum am citit reteta ca iubi al meu va fi extrem de incantat daca o fac,pentru ca desi eu ador briosele de cate ori fac el nu este foarte incantat daca nu au si o crema alaturi,iar ideea cu miezul de branzica mi s-a parut extrem de buna.Reteta aluatului am pastrat-o pe cea pe care o fac mereu,am imprumutat de aici: http://alexandravasile.ro/885/ ideea miezului pufos de branzica.

Am folosit pentru aluat:
5 oua
200 gr zahar
350 gr faina
2 plicuri praf de copt
3 plicuri zahar vanilat
10 linguri de lapte
10 linguri ulei
2 linguri apa de trandafiri
1 lingura cacao
Pentru umplutura:
350 gr branza dulce
8 linguri zahar
3 linguri gris
scortisoara si cuisoare macinate

Am pus intr-un castron ouale intregi,zaharul si apa de trandafiri si am batut bine ouale pana cand au facut spuma si zaharul s-a topit.Am adaugat apoi laptele si uleiul si am continuat sa amestec,apoi am incorporat usor faina amestecata cu praful de copt si la sfarsit cacao.

Pentru umplutura,am amestecat toate ingredientele,inainte de ale pune in briose.
Am pregatit tava de briose in care am pus hartiile pentru copt,am pus o lingura aluat,o lingurita umplutura de branzica si deasupra iarasi o lingura aluat si apoi am dat tava la copt pentru aproximativ 17 min,insa aici depinde de cuptorul fiecaruia,al meu este un cuptor de aragaz si coace ceva mai repede,oricat de incet as da focul.
Cel mai bine este ca dupa 15 min sa incercati cu scobitoarea daca briosele sunt copate sau nu.

Eu am decorat cateva briose cu o crema de vanilie,insa sunt foarte gustoase si daca le serviti asa simple,doar cu umplutura de branzica.

Pofta mare!

Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu